Accounts Payable Medewerker

in Gent

Zo ziet jouw job eruit... 🔎

Voor onze finance-afdeling zijn we op zoek naar een AP-medewerker. Word jij de nieuwe ster van het finance-team?

  • Je controleert inkomende facturen en stemt ze af in het ERP-systeem in de Sales & Administratie-module.

  • Je staat in voor de codering naar de juiste facturenstroom, kostenplaatsen en grootboekrekeningen.

  • Je staat in voor het goedkeuren en tijdig betalen van facturen.

  • Je staat in voor het opvolgen en reconciliëren van openstaande leveranciers posities en betalingsherinneringen.

  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor leveranciers en interne diensten, zoals de algemene boekhouding, sales administratie, etc.

  • Je staat in voor de dagelijkse cash-flow positie op te volgen en te plannen.

  • Je staat in voor het uitvoeren van betalingsaanvragen voor de verschillende document stromen en het opvolgen in het banking platform.

  • Je volgt de doorrekeningen tussen de verschillende vennootschappen op.

  • Je staat in voor het afstemmen Intercompany posities op maandelijkse basis.

  • Je reconcilieert maandelijks de Intercompany omzet, kosten en rekening-courant.

  • Je assisteert tijdens de jaarlijkse audit.

Herken je jezelf hierin? Perfect! 👌

  • Je behaalde minimum een bachelordiploma in accountancy of een andere financiële studierichting.

  • Je hebt al enkele jaren relevante ervaring in een gelijkaardige rol.

  • Ervaring in de automobielsector is een pluspunt, maar geen must.

  • Je bent analytisch sterk, nauwkeurig in je werk en punctueel. Deadlines schrikken je niet af.

  • Je bent een echte teamspeler maar je kunt ook zelfstandig je mannetje staan.

  • Je hebt een vlotte kennis van MS Office 365.

  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels. Dat laatste is zeker belangrijk zodat je kunt meezingen met de schijven op de radio!

Waarom kies je voor Hedin Automotive? 🎁

  • Je geniet van een job met een hoge dosis zelfstandigheid.

  • Je bouwt mee aan de fundamenten van een organisatie in volle groei.

  • Je ontvangt een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning.

  • Je komt terecht in een jong en dynamisch team. 

  • Je ontvangt maaltijdcheques om je restaurantbezoekjes mee te betalen.

  • Je ontvangt een hoogkwalitatieve hospitalisatieverzekering.

  • Nood aan extra vakantie? Geen probleem, wij geven jou 12 ADV-dagen.

  • Je kan kiezen uit verschillende voordelen in het cafetariaplan (fietsleasing, leasing wagen, tankkaart)

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?